keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Haaste

Tytti haastoi minut kirjoittamaan 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitetta. Tämän jälkeen pitäisi haastaa 5 ihmistä tekemään saman, mutta koska kirjoittelen tätä blogia lähinnä itselleni, enkä oikein tiedä kuka täällä käy, niin satunnainen lukija voi napata haasteen matkaan, jos kiinnostaa :)

  1. Olen ulkosuomalainen. Kaksi vuotta Berliinissä tulee täyteen kuun lopussa.
  2. Asumme mielestäni kaupungin ihanimmassa kaupunginosassa, Prenzlauer Bergissä. Kahvilat ja kaupat ovat kivenheiton päässä. Eilen hain alle 5 eurolla kasvissushia muutaman sadan metrin päästä samalla kun käytin koiran iltapissalla.
  3. Kotimme on valoisa iso kaksio ja meillä on oma rauhallinen piha.
  4. Olen naimisissa elämäni rakkauden kanssa. Aloimme seurustelemaan yli kymmenen vuotta sitten ja olemme saaneet kasvaa aikuisiksi yhdessä. En olisi voinut löytää parempaa miestä.
  5. Pidimme talvihäät lähes kaksi vuotta sitten. Isäni sanoi, ettei ole koskaan nähnyt kenenkään hymyilevän niin paljon kuin minun hääpäivänäni.
  6. Minulla on 3-vuotias musta kääpiösnautserinarttu.
  7. Muutama vuosi sitten huomasin opiskelleeni aivan väärää alaa ja tein täyskäännöksen urallani. Uusi suunta miellyttää ja harkitsen kauhukseni uusia opintoja äitiysloman jälkeen.
  8. Olen perheeni iltatähti. Suuren ikäeron vuoksi olen "tutustunut" sisaruksiini paremmin vasta aikuisiällä. Sisarukseni tulevat läheisimmiksi vuosi vuodelta. Ulkomailla asuminen on muutenkin korostanut perhekeskeisyyttäni. 
  9. Teen asiat aina viime tingassa.
  10. Epämukavista asioista muodostuu mielessäni helposti todellisuutta suurempia mörköjä.
  11. Pidän listojen laatimisesta.
  12. Olen huono ystävystymään uusien ihmisten kanssa. Minulla on yksi sydänystävä, muut ovat lähinnä tuttavia.
  13. Olen aika puhelias.
  14. Lukeudun omaksi harmikseni kunnon/kiltti tyttö -kategoriaan. Yritän päästä tästä täydellisyyden tavoittelusta eroon. Vaadin itseltäni ja läheisiltäni liikoja.
  15. Rakastan neulomista. Myös muut käsityöt menee.
  16. Nautin luonnosta ja mökkeilystä.
  17. Minulla on aika lyhyt pinna.
  18. En kuuntele juurikaan musiikkia.
  19. Olen television orja.
  20. Toivon että pystyisin nauttimaan äitiyslomasta ennen vauvan syntymää. Sitä odotellessa...
  21. Kotonani on skandinaavisen valkoista ja selkeää. Inhoan tavararöykkiöitä ja tungen ne mahdollisimman nopeasti kaappien kätköihin.
  22. Olen pilannut viime vuosien aikana ennen niin omatoimisen mieheni tekemällä liikaa kotitöitä hänen puolestaan.
  23. Toivon että minusta tulee hyvä vanhempi. Ennen kaikkea haluaisin panostaa lapsen terveeseen itsetuntoon ja siihen, että lapsi osaisi nauttia arjesta. 
  24. Lapsen synnyttyä minun pitää petrata halailussa yms. En juurikaan pidä siitä, että joku nysvää kyljessäni. Luotan että tämä asia muuttuu lapsen saamisen myötä automaattisesti :)
  25. Olen periaatteen ihminen. Se helpottaa monesti elämää, mutta välillä näen asiat liian mustavalkoisina.

Ei kommentteja: